Dla Grupy Heidelberg Materials, jednego z największych globalnych producentów materiałów i rozwiązań budowlanych, odpowiedzialność za środowisko zawsze znajdowała się w sercu strategii rozwoju biznesu, od dekad motywując do ciągłego udoskonalania oferty i wdrażania kolejnych innowacji. Jedną z nich jest evoBuild – nowa linia zrównoważonych produktów, które będą współtworzyć budownictwo przyszłości.
evoBuild to nowa, globalna marka produktów niskoemisyjnych, wpisujących się w strategię gospodarki obiegu zamkniętego. evoBuild wyznacza zupełnie nowe standardy w branży budowlanej. Heidelberg Materials staje się tym samym sektorowym pionierem i realnie przybliża się do realizacji ambitnego celu, jakim jest osiągnięcie neutralności emisyjnej.
Produkty evoBuild, choć wyróżniają się jeszcze bardziej zrównoważonym podejściem niż poprzednie rozwiązania, zapewniają naszym klientom niezmienną wysoką jakość i niezawodność. To kolejny, ale nie ostatni etap znacznej redukcji emisji CO₂ w całym cyklu produkcji cementu. Intensywnie pracujemy nad kolejnymi innowacjami
podkreśla Andrzej Reclik, prezes zarządu Heidelberg Materials w Polsce. Dodaje przy tym, że projektowi towarzyszy pełna transparentność, a jakość i wydajność udokumentowana w specjalnych kartach produktowych udostępnianych klientom.
Jedna wizja, jeden cel. Tak rodzą się nowe standardy
Ambicją Heidelberg Materials jest wygenerowanie do 2030 roku 50% globalnych przychodów dzięki zastosowaniu zrównoważonych produktów. Aby to osiągnąć Grupa konsekwentnie pracuje nad wdrożeniem kolejnych innowacyjnych materiałów, które spełniają najwyższe standardy jakości w całym cyklu życia i są produkowane przy wykorzystaniu zrównoważonych metod – zarówno pod względem środowiskowym, jak i społecznym. Całemu procesowi towarzyszy efektywne gospodarowanie zasobami, współprzetwarzanie materiałów odpadowych i recykling betonu (jako całość tworzy to gospodarkę obiegu zamkniętego).