Wizja i Wartości
WIZJA:
Przewyższamy ofertę konkurencji tworząc doskonałość operacyjną w relacji z klientami, pracownikami i innymi interesariuszami.
WARTOŚCI:
Komunikacja:
- Dbam o to, aby każda ważna biznesowo informacja trafiła na czas tam, gdzie powinna. Buduję ją w sposób uwzględniający znajomość tematu przez odbiorcę
- Zarówno kiedy zlecam zadanie, jak i kiedy jestem jego wykonawcą dbam o zrozumienie co, jak i na kiedy ma być zrobione
- Słucham aktywnie, aby dobrze zrozumieć przekaz
- Nie ma tematów tabu. Możemy rozmawiać o wszystkim
Współpraca:
- Pracujemy w firmie jako jeden zespół
- Kiedy podejmuję decyzję, zawsze biorę pod uwagę firmę jako całość oraz skutki tej decyzji dla środowiska i społeczności lokalnej
- Udzielam konstruktywnej informacji zwrotnej, aby wzmacniać i rozwijać pracowników
- We współpracy jesteśmy transparentni
Zaangażowanie:
- Mam świadomość, że nasz rozwój ma swoje źródło w doskonałej współpracy z klientem
- Sam z siebie wykonuję swoje zadania rzetelnie i na czas
- Mierzę efekty swoich działań, wyciągam wnioski, przewiduję, udoskonalam działanie
- Utożsamiam się z organizacją, jej tematy traktuję po gospodarsku, jak właściciel
- Jestem otwarty na nowe rozwiązania. Szukam sposobów, jak je wdrożyć
___________________
- Nasza działalność opiera się na trzech filarach zrównoważonego rozwoju: ekonomicznym, środowiskowym i społecznej odpowiedzialności.
- Naszym celem ekonomicznym jest stały wzrost przychodów poprzez kontrolę kosztów i długoterminowy rozwój firmy, zorientowany na osiąganie zysku.
- Dążymy do utrzymania długotrwałych relacji z klientami, opartych na solidności i uczciwości.
- Podstawą naszego sukcesu są kompetentni i zaangażowani pracownicy oraz doskonały menadżerski zespół.
- Głównym celem naszej polityki środowiskowej jest ochrona klimatu i zasobów naturalnych.
- Celem naszej polityki informacyjnej jest zapewnienie otwartej komunikacji. Przekazujemy informacje w sposób wiarygodny i odpowiedzialny.
- Nasze wzajemne relacje cechuje aktywna i otwarta komunikacja.
Zasady Przywództwa
- W oparciu o Misję firmy HeidelbergCement zostały opracowane Zasady Kierowania, których celem jest pomoc w budowaniu wspólnej kultury zarządzania i kierowania.
- Absolutnym priorytetem jest koncentracja na szeroko rozumianej efektywności i zrównoważonym rozwoju przy jednoczesnej orientacji na klienta i wzrost wyników.
- Kierując się tym przesłaniem, największe znaczenie ma dla nas świadomość kosztów i wysoka efektywnośc struktur i procesów, jak również szybkie i konsekwentne wdrażanie decyzji. Aby osiągnąć te cele, opieramy się na naszych wykwalifikowanych i zaangażowanych pracownikach i świetnej kadrze menadżerskiej. Jesteśmy przekonani, że kultura organizacyjna, która bazuje głównie na orientacji propracowniczej i partnerstwie przyczyni się do długoterminowych sukcesów HeidelbergCement.
- Partnerstwo | "Zaufanie i uczciwość "
- Orientacja na efektywność i wyniki | "Osiąganie lepszych wyników poprzez konsekwentną analizę porównawczą "
- Orientacja na klienta | "Maksymalne korzyści dla klientów "
- Zrównoważony Rozwój | "Odpowiedzialne postępowanie"
- Kompetencje zawowowe i społeczne oraz w zakresie zarządzania | "Kompetencje drogą do sukcesu"
- Wzór do naśladowania | "Bądź przykładem dla innych"
- Komunikacja i informacje | "Zapewnienie przejrzystości"
- Zaangażowanie | "Bądź inspiracją dla siebie i innych"
- Rozwój pracowników | "Stawiaj wyzwania i wspieraj"
- Ocena i informacje zwrotne | "Rozwój i efektywność poprzez informacje zwrotne"